niedziela, 17 listopada 2013

Pomocy! Co podarować Ukochanemu na urodziny?

Witajcie Kochane,
mam nie lada problem. Jak w tytule posta. Czyli co podarować Ukochanemu na kolejne urodziny?
Jesteśmy ze sobą ponad 4 lata, więc wszystko, co mógł dostać - dostał, a resztę ma.

Nie mam pojęcia, pomysłu na prezent. Pływa na windsurfingu, ćwiczy, studiuje Automatykę i Robotykę. Lubi motoryzację, zawód - informatyk. :D
Z takich ważniejszych rzeczy. Problem bardzo duży.

Pomożecie? Któraś jakiś pomysł ma? Proszę o pomoc! ;)

Pozdrawiam, Zdeterminowana - a dziś, zdesperowana. :<

13 komentarzy:

  1. Gry - jeśli gra, Kosmetyki - krem po goleniu, perfumy pewnie ma... ,kosz słodyczy :P, kino i kolacja, koszula, nie mam pojęcia, tozawsze trudna i osobista sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kino i kolacja - świetna myśl! :D

      Usuń
    2. Nie znam Was, tym bardziej pomysły to strzelanka :P Mój Luby np potrzebuje na mikołaja podkładkę pod laptopa ;P

      Usuń
    3. Właśnie o to chodzi. Aby zapytać ludzi, którzy nas nie znają. ;) Ale wpadłam na to, aby karnet na siłownię mu kupić. ;)

      Usuń
    4. świetny pomysł :) mój chłopak uwielbia wędkować i gdy już wyczerpią mi się wszystkie pomysły, to zawsze kupuje coś związanego z jego pasją:P
      Karnet na siłownie, czy basen rewelacja:)

      Usuń
  2. kino i masaż(będzie Ci wdzięczny skoro ćwiczy:):)kino książkę związaną z jego zainteresowaniami albo gazetę (bo niektóre gazety kosztują nawet 50zl:))jakiś sprzęt.ja ostatnio szukam rurki do podciągania może on nie ma a chciałby mała rzecz a cieszy i Ty skorzystasz:)za 40zł widziałam fajnA:):)
    zrób mu sama torta.pokombinuj na pewno coś fajnego wymyślisz.powodzenia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś związanego z jego pasją:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mojemu kupuję teraz perfum ;) poza tym zawsze przydają się jakieś ubrania czy bielizna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zabierz go do kina ;-) żartuje, neistety nie pomogę ja jestem od roku singlem i nigdy nei bylam dobra w prezenty dla drugiej połowki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Były już te urodziny?
    Przejrzyj stronę groupon tam znajdziesz wiele ciekawych rzeczy, portfele paski męskie, a może coś lepszego przejażdżka na torze wyścigowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były, były. ;)
      Dostał karnet na siłownię, koszulkę i poszliśmy do kina. ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)