środa, 4 grudnia 2013

Taka niespodzianka!

Witajcie Kochani,
poniedziałkowy wieczór spędzony z Melką, jak w planie, były ramiona, brzuch i pośladki.
Poza nauką, którą rzuciłam w kąt, pojechałam jeszcze na małe zakupy, mianowicie po prezent dla psa. W pepco zauważyłam "obrożę" (a raczej "szal" - ciężko to nazwać - w każdym bądź razie coś na szyję mojego Zwierzęcia) wraz z czapeczką mikołajową.
Zrobię z Mańka świątecznego psa Mikołaja. Kupiłam to ze względu na tą "narzutkę", bo czapajki zapewne nie będzie chciał nosić. :)

We wtorek zapisałam się na fitness, nie patrząc na grafik, pewna byłam, przekonana do końca, że będę sobie ładnie ćwiczyć, a tym czasem, okazało się, że poszłam na latino.
Szczerze powiem, że nie przypuszczałam, że się zgrzeje, ale byłam tak mokra, że szok. Tańczyliśmy cha chę. :) Było przezabawnie, dziś moje łydki i biodra proszą o łaskę. :D

Jeszcze dziś wybieram się na basen, na 20:30, więc popływam sobie jak najwięcej długości. :)



Pozdrawiam, Zdeterminowana. :)

8 komentarzy:

  1. jak promiennie wyglądasz dzięki treningom!:)czekam na zdjęcie Twojego pupila!:)haha czapki raczej nie będzie chciał:)też dzisiaj idę na basen bo muszę się rozluźnić po nauce.cha cha - musiało być fajnie:):)i łydki się ładnie wyrzeźbią!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawię! Pewnie dopiero w święta, ale myślę, że będzie! ;)
      Dziękuję Kasiu! ;*

      Usuń
  2. ale super! ile kosztuje ten zestaw dla psiaka? mam labradora, w zeszłym roku szukałam czegoś podobnego ale nie mogłam znaleźć :(
    miłego pływania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam zestaw za 4,99! ;D
      Tylko nie wiem czy na labradorka nie byłby przypadkiem za mały. :)

      Usuń
  3. Ja już raczej ćwiczenia w grudniu odpuszczę, w sumie to już dwa miesiące lenistwa, zaczyna mi z tym być dobrze... Planuję rozruch od 1 stycznia 2014! tzn w tym dniu spacer noworoczny, ale może będzie przynajmniej energiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pracowałam w szkole tańca, każdy chwalił sobie ten taniec:) bardzo kobiecy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)