piątek, 28 lutego 2014

Spotkanie pierwszego stopnia

Witajcie Kochani.

Długo myślałam nad tym, czy wybrać siłownię, czy może fitness. No i stało się. Podjęłam wyzwanie - poszłam na siłownię. Za pierwszym razem zrobiłam tylko aeroby.
Na drugi dzień skonsultowałam się z trenerem personalnym na mojej siłowni.
On pokazywał mi ćwiczenia, jak dobrze je wykonywać i jakie są najczęściej popełniane błędy.
Zrobiliśmy plan dla mnie, póki co podstawowy, ale będę się rozwijać.
I tak:

TRENING A
  1. Klatka piersiowa
  2. Barki 
  3. Triceps 
TRENING B
  1. Plecy
  2. Biceps
TRENING C
  1. Nogi
  2. Brzuch
Treningi rozplanowaliśmy na 3 dni. W pozostałe dni aeroby bądź zajęcia na fitnessie (skoro wliczone w cenę karnetu ;) ). 
Trening brzucha mogę robić codziennie, kiedy mi się tylko podoba - w zasadzie kiedy będę mieć siłę. :)

Podczas treningów wykorzystuję hantelki (jak na razie 2kg), ławki wszelkiego rodzaju, sprzęty na nogi, łydki, znajdzie się również u mnie piłka i mata. :) Na siłowni wszystkiego pod dostatkiem, więc bardzo się cieszę, że tam poszłam.

Zrobiłam już trening A i szczerze Wam powiem, że jeszcze czuję przyjemne zakwasy. Nareszcie będę mogła rozwinąć górne partie ciała, gdyż generalnie bardziej dbałam o te dolne. :)

Jeśli jesteście zainteresowani typami ćwiczeń na poszczególnych treningach, napiszcie maila: w.dazeniu.do@gmail.com :)

I coś na uśmiech:

Pozdrawiam, Zdeterminowana.

30 komentarzy:

  1. szalejesz!:)ale się ciesze że zdecydowałaś się wybrać na siłownie!:)ile czasu zajmują Ci treningi?:)
    jeżeli Ci się chce to fajnym pomysłem na wpis byłoby podzielenie się z Nami wskazówkami co do poprawnego wykonywania ćwiczeń.powodzenia.czekam na jakieś zdjęcia z postępami!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z godzinkę trening mi zajmuje. ;)
      Zobaczę, może coś kiedyś nagram. Dzięki za pomysł, Kasiu! ;**

      Usuń
  2. Na pewno twoja torebka czy zakupy, które nosisz są cięższe niż te hantelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz rację, ale na początek zostawię te dwu kilowe. :) Potem będę zwiększać obciążenie. ;)

      Usuń
    2. Też myślę, że lepsze są mniejsze obciążenia, to na początku przekłada się na ilość powtórzeń.

      Usuń
  3. Mnie jakoś nie ciągnie na siłownię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, zaraź mnie tą motywacją, ja nie umiem tak, staram się, co dzień rano wstaję z nastawieniem że poćwiczę, a potem wychodzi jak zwykle eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj kogoś, z kim możesz ćwiczyć wspólnie. We dwoje raźniej! ;)

      Usuń
  5. też kiedyś trenowałam takim systemem chociaż brzuch robiłam z klatą i plecami a nogi zostawiałam same, bo po treningu nóg jestem zawsze tak "zajechana" że marzę tylko o prysznicu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzuch mogę robić zawsze, to jest tylko opcja którą można zmienić zawsze. ;) no problems!

      Usuń
  6. pomoc trenera jest faktycznie na początkach na siłowni bardzo pomocny :) miłych treningów, mam nadzieję, że motywacja po podwyższeniu poprzeczki Ci nie spadnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś jest i może fachową wiedzą doradzić. Cieszę się, że w końcu tam poszłam. I mam nadzieję, że motywacja nie spadnie.

      Usuń
  7. To widzę że na poważnie ruszyłaś w marcu. Siłownia jest super i ja widziałam szybko efekty. Ciekawa jestem dalszych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się siłownia. Jest naprawdę fajna. ;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie powinnaś zainstalować endomondo ‼️

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na siłowni to chciałabym pobawić się z większymi ciężarami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co zaczynam, więc powoli do przodu. ;)

      Usuń
  11. Super, że udało Ci się w końcu pójsc na silownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wyposażona siłownia zawsze jest fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia w realizacji planu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda to naprawdę profesjonalnie :). Zrób jakieś zdjęcia z efektami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić, jeżeli zmieni coś się diametralnie. ;)

      Usuń
  15. a może kiedyś zrobiłabyś dla wszystkich czytelników taki wpis właśnie o Twoich ćwiczeniach podczas tych treningów, sama jestem bardzo ciekawa, bo ćwiczę z Mel B w domu od listopada, ale czasem już mi się trochę nudzą jej propozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wykazujesz zainteresowania to postaram się zrobić. ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)