sobota, 29 marca 2014

Work out, eat healthy

Witajcie Kochani.

Ubiegły tydzień minął mi dobrze. Na siłowni zawitałam 3 razy - jak planowałam, czyli dobrze. :)
Od kiedy pogoda się poprawi zacznę robić więcej aerobów. Chciałabym więcej jeździć na rolkach i pływać. Niestety na moim akademickim basenie na godzinach otwartych dla studentów jest mnóstwo ludzi. Nie można swobodnie pływać. A karnet na siłownię i na basen to zbyt duży wydatek.
W poniedziałek robiłam klatkę piersiową z barkami i tricepsem. Nazajutrz odczuwałam przyjemne zakwasy.
We wtorek ćwiczyłam plecy i biceps oraz dodatkowo brzuch, a na środę zostawiłam sobie najlepszy, jak dla mnie, trening - trening nóg <3 i brzuch.
Chwalę sobie treningi na siłowni. Zawsze jest trener, którego można się poradzić w sporcie, jak i w odżywianiu. Z siłowni trudno jest zrezygnować. Na początku krępowałam się ćwiczyć wśród mężczyzn, ale teraz już jestem bardziej oswojona. :)



Teraz z innej beczki. Po tygodniowym korzystaniu z aplikacji FatSecret - Licznik Kalorii zauważyłam, że spożywam zbyt mało białka. Węglowodany i tłuszcze spożywam w normie.
Z tego powodu mam do Was pytanie: co jeść, aby podnieść spożycie białka w ciągu dnia?
Nie chcę stosować białka sproszkowanego, choć pewnie ułatwiłoby mi to sprawę.
Chciałabym najpierw spróbować spożywać więcej białka z pokarmu.

Z góry dziękuję za pomoc! ;*


Pozdrawiam, Zdeterminowana. :)

27 komentarzy:

  1. Niedługo sama wybiorę się na siłownie i trochę się stresuję, ale pewnie będzie tak jak i u Ciebie, że się do niej przekonam ;)

    Co do białka, zależy co jesz ;) pierś z kurczaka, twaróg, jaja, łosoś, mleko, ser żółty spory jest wybór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siłownia jest super! ;)
      Jadam kurczaka, twarożki, mleko. A i tak za mało. :D

      Usuń
  2. Najwięcej białka ma pierś z kurczaka, indyka, wołowina. Ogólnie mięsko. Nabiał tak na prawdę, to aż tyle jego nie posiada. No i białka jajek.
    Ja piję odżywkę białkową, szczególnie ok. 30 min. po treningu siłowym. Dodaję sobie też pół miarki do porannej owsianki, a że mam odżywkę o smaku migdałowo-kokosowym, to smakuje pysznie. Też miałam opory, co do stosowania odżywek, ale przekonałam się.
    Spróbuję tą aplikację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się spożywać więcej jajek. ;)
      Dziękuję za pomoc! Bardzo mi pomogłaś. :)

      Usuń
  3. Kochana białko jaja kurzego jest uważane za wzorcowe :) sama spożywam 5 białek na śniadanie co daje ok 25g białka :) oprócz tego tak jak dziewczyny piszą... ja dodałabym do tego ryby :) a sproszkowanego białka nie ma się co bać - to naprawdę bardzo ułatwia podbicie białka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, sporo tego białka jadasz. Mi też by się przydało. ;) Nie boję się sproszkowanego białka, ale to kosztuje trochę, a studenci kaski jak lodu nie mają. :D

      Usuń
  4. wabi się Urszulka i jest prawdopodobnie najwredniejszym, a zarazem najukochańszym kotem na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zabieram się za zakup rolek, więc pewnie też włączę tą aktywność w swój plan treningowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolki bardzo polecam! Uwielbiam na nich jeździć! ;)

      Usuń
  6. Najgorsze początki na siłowni masz za sobą, teraz to już sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Początki były dla mnie naprawdę krępujące. ;)

      Usuń
    2. Ze wszystkim jest tak samo - najgorzej to się zabrać do roboty, a potem to już leci siłą rozpędu.

      Usuń
  7. ale fajnie że tak Ci się spodobała siłownia:)widzę że po chorobie ruszyłaś pełną parą:)świetnie!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się też, ale znowu chyba jestem chora. :(

      Usuń
  8. świetny blog ! :)
    zapraszam również do siebie :) dopiero zaczynam także każda pomoc mile widziana :)
    poprostucaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie :) Oby tak dalej, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też się cieszę, że mi się udało z tą siłownią. :)

      Usuń
  10. super, że dajesz radę :) siłownia jest extra!
    co do białka - jajka, mięso - tu masz pełnowartościowe białko, może trochę więcej ryb trzeba wprowadzić:)?
    wszystko zależy od jadłospisu, ja zawsze zaczynam planowanie od białka i wtedy wiem, że jem wystarczająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siłownię bardzo polubiłam. ;)
      Faktycznie, muszę jeść więcej ryb.

      Usuń
  11. Mam ten sam problem;) Moje ulubione źródła białka to: jajka, ryby, tworóg chudy, a dodatkowo warzywa strączkowe (soczewica to mój faworyt) i orzechy. Mięso ma go oczywiście dużo, ale co kto lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadam kurczaka, twarożki, piję mleko, ale muszę wprowadzić więcej ryb! ;)

      Usuń
    2. Polecam, ryby są skarbnicą makro- i mikroskładników, a do tego można zrobić z nich mnóstwo pysznych rzeczy :)
      Przypomniało mi to, że wypadałoby wrzucić nowy przepis na bloga - może jakiś rybny ;)

      Usuń
  12. mięso, jajka, dynia, orzechy, migdały mają bardzo dużo ponad 20 gram na 100, kefir np. 16 gram na 400ml (ten duzy), siemie lniane (powinno się ponoć jesc dziennie około 3 łyżek), kasze, makarony, płatki :) Na opakowaniach jest napisane co ile ma gram białka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ser żółty(około 25), biały (18 gr) - przypomniałam sobie ;)

      Usuń
  13. mnóstwo białka jest w twarogu, białkach jaj i kurczaka, indyku. Resztę już napisali moi przedmówcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz będę mieć nadwyżkę białka, a pozostałe makroskładniki nie będą się zgadzać, haha. :D
      Dzięki wielkie! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)