środa, 13 sierpnia 2014

Ćwiczenia na górne partie ciała

Witajcie Kochani.

Kiedyś w komentarzach niektóre z Was pytały o ćwiczenia na górne partie mięśni, które wykonuję i mogłabym polecić. A więc:

#1 Pompki tradycyjne
Nie przepadam za ich wykonywaniem, ale wiem, że dzięki nim moje ramiona stają się silniejsze, a klatka piersiowa jędrniejsza. :)

#2 Rozpiętki
To ćwiczenie wręcz uwielbiam. Będąc na siłowni, czekam na moment, kiedy będę je wykonywać. :) 

#3 Wyrzuty z kettlem przed siebie
Również lubię je wykonywać. Odkąd dostałam kettbella na urodziny szukam nowych pomysłów na ćwiczenie z nim. :)

#4 Pompki w podporze tyłem
Bardzo ciężkie do wykonania, ale czułam się po nich naprawdę świetnie. :) Po ich wykonaniu czuję, że żyję. :)

#5 Martwy ciąg
Trzeba naprawdę dobrze się rozgrzać i na początku robić to ćwiczenie pod okiem fachowca, aby nie zrobić sobie krzywdy. To ćwiczenie pokazało mi mięśnie, o których pojęcia nie miałam, ale naprawdę miło je wspominam i chętnie wykonuje. :)

Pozdrawiam, Zdeterminowana. :)

23 komentarze:

  1. Pompki w podporze tyłem- moje ulubione :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo słabe ręce, po ostatnich pompkach byłam wykończona i to po damskich.
    Powinnam częściej robić ćwiczenia na ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam słabe ręce, więc z nimi walczę. ;)

      Usuń
  4. Pompki w podporze tyłem uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, praktyczny:) W sumie wszystkie te ćwiczenia, oprócz ketlle bell, pojawiają się w moich treningach. Ramiona są moim słabym punktem, zresztą to typowe dla kobiet. Ale tym bardziej trzeba je wykonywać, by pozbywac się swoich słabych punktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Niektóre ćwiczenia są nudne i ich nie lubię, ale akurat te wyżej wymienione mogę robić. ;)
      Chyba każdą kobietą skupia się bardziej na mięśniach od brzucha w dół.

      Usuń
  6. Pompki są świetnym ćwiczeniem praktycznie na całe ciało!!!! Ja za to uwielbiam ćwiczenia w podporach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze miałam mocniej rozbudowane ramiona, teraz zaczyna się zbierać tłuszczyk tu i ówdzie. Przydałoby się Twoje ćwiczenia wcielić w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo, pompek też nie cierpię ! na uczelnianej siłowni niestety nie było odpowiednich ciężarów na rozpiętki :( a martwy ciąg to chyba jedno z moich ulubionych ćwiczeń <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem jak robię pompki, to czuję później przez następny dzień wszystkie mięśnie rąk. To ćwiczenie naprawdę działa :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę znów zacząć robić pompki, bo jakoś poszły w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze ćwiczenia wybrałaś :) bardzo efektywne
    Wytrwałości dalej życzę .

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje nadgarstki zawsze strasznie mnie bolą podczas pompek, wręcz taki ostry piekący ból czuję, więc do nich jestem zniechęcona. W domu, tak na szybko, lubię chwycić agrafkę i trochę ją powyciskać. Nie słyszałaś przypadkiem niczego dobrego o agrafce?

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam pompki i uwielbiam plank, jedyne czego z wymienionych przez Ciebie ćwiczeń nie mogę robić to wymachy z kettlami bo mam wadę kręgosłupa lędźwiowego i potem umieram z bólu :P fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że nie zapominasz o tych partiach przynajmniej można dzięki temu ujędrnić biust, który niestety maleje podczas ćwiczeń i odchudzania. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze, że blogerki nie zapominają o ćwiczeniu górnych partii ciała. ;>
    Dużo kobiet skupia się tylko na dolnych, a to błąd. Trzeba rozwijać całe ciało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)