piątek, 29 sierpnia 2014

Wyzwanie aerobowe

Witajcie Kochani.

Przychodzę do Was z kolejnym wyzwaniem. Dzięki nim moja motywacja wzrasta i dążę do celu, który sobie postawiłam. Tym razem stawiam na aeroby!
Jakie treningi będę wykonywać?
Skupię się na biegu, jeździe na rolkach, na rowerze, w razie nudów dołączę skakankę i pływanie.


Miesiąc aerobowy - czyli 5 treningów w tygodniu, 2 dni regeneracji, i tak przynajmniej:
- 1 km pływania lub
- 5 km biegu lub
- 10 km jazdy na rolkach lub
- 20 km jazdy na rowerze.
Ustaliłam sobie dolne granice, ponieważ będzie mi łatwiej oceniać wykonanie postanowionego planu.

Dlaczego aeroby?
1. Ponieważ poprawią moją kondycję, wytrzymałość. Dzięki temu łatwiej będę mogła osiągać kolejne etapy rozwoju. :)

2. Ponieważ działają pobudzająco. A dzięki nim człowiek chce się więcej ruszać, bawić. :)

3. Ponieważ wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej.

Zapraszam do wyzwania każdego, kto chcę spróbować swoich sił, kto nie ma pomysłu na kolejne wyzwanie, kto po prostu chce się ruszać. Dolne granice i ilość treningów ustalajcie sobie sami. ;)

Pozdrawiam, Zdeterminowana. :)

23 komentarze:

  1. trzymam kciuki!

    _____________
    a u mnie? egzotycznie i bajecznie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ambitnie... ja uwielbialam biegac 6razy w tyg po 8km niestety teraz przez moje kolana z biegania nici ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do formy! :*

      Usuń
  3. podjęłabym się, ale po przeprowadzce nie mam roweru i na razie jedyne aeroby to będzie chodzenie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam nawet na chodzenie. Zawsze dobrze robić chociaż coś. ;)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki i podejmuję wyzwanie!
    Kto zrobił Ci taką ładną grafikę? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, trzymaj! ;)
      Pomyśl, a odpowiedź sama się nasunie. ;)

      Usuń
  5. Życzę powodzenia i dołączam się od 1 września, żeby było równo 30 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serdecznie zapraszam! Trzymam kciuki, Gaju. ;)

      Usuń
  6. Ogólnie super ale ja bym zwiększyła ilość dla biegu też do 10 km :) Przyłączam się również!! Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biegam regularnie, więc nie poradziłabym sobie z 10 km. ;)

      Usuń
  7. Tak trzymaj - życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  8. pływać niestety nie umiem .
    powodzenia :)) ja ostatnio przerwałam ćwiczenia :/ muszę wrócić do nich, bo tak dobrze mi szło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam przerwy, więc zaczynam aerobami! ;)

      Usuń
  9. ja zaczęłam ze skakanką, robi mi się po niej mega kondycja! ;D
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/2014/08/dieta-dzien-7.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo dużo trenuję, gram w siatkówkę 3x w tygodniu, ale lubię też inne formy aktywności. Teraz byłam na obozie sportowym z siatkówki to wpadały około 3 treningi dziennie :>

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę Ci powodzenia :)
    ja chyba jednak nie przystąpię, ponieważ za 2 tyg jadę na wakacje i z treningami będzie różnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zostanę przy callanetics, ale myślę nad dołączeniem basenu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)