niedziela, 10 listopada 2013

Weekendowy chill

Witajcie,
ten weekend był totalną odskocznią od wszystkiego. ;)
W sobotę wyskoczyłam z moim D. po dodatki do mieszkanka i udało nam się kupić dwie lampy. ;)
Potem poszłam do fryzjera i ścięłam nieco włosów. Takie odświeżenie. ;)
Obejrzałam również wczoraj z Ukochanym "Duchy moich byłych" na TVN'ie. Bardzo przyjemnie mi się oglądało. Fabuła identyczna jak w "Opowieści wigilijnej". ;) Do filmu pozwoliłam sobie na niezdrowe rzeczy, ale obiecuję poprawę. ;)
Dziś natomiast byłam na zakupkach odzieżowych i  drogeryjnych. ;)
Oto co kupiłam:
Mleczko do demakijażu ziaja, szampon do włosów blond z wyciągiem z cytrusów i rumianku, ale bez amoniaku! - polowałam na niego od bardzo dawno, a w Rossmanie trafiła się właśnie promocja, no i olejek arganowy na moje loczki. ;)
Sukienka no name, lepiej prezentuje się na osobie ;)
Zwykły T-shirt z Takko ;)
Koronkowe body - nie mogłam znaleźć nigdzie koronkowej bluzki więc mam body! ;d
Skarpetki na zimne dni. Najbardziej mi się podobają środkowe! <3 ;D

Małe zakupy, a jak mnie ucieszyły. ;) 
Dziś jeszcze przymierzałam płaszczyk, ale niestety nie mogłam znaleźć dla siebie rozmiaru, wszystko za duże. :(


***

Ćwiczenia idą jak znalazł! Dziś miałam regenerację. :) Wykonałam tylko ścianę płaczu (1 min i 30 sek) no i 25 przysiadów. ;) Jest dobrze!

Pozdrawiam, Zdeterminowana


19 komentarzy:

  1. A najlepsze w nim (weekendzie) to, że jest przedłużooony :))) Właśnie przypomniałaś mi o ćwiczeniach, a motywacja uleciała wraz z nadejściem listopada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla kogo:) ja dopiero dziś zaczęłam weekendować, ale i tak się cieszę, wreszcie wolne :)

      Usuń
    2. Moniś, jutro będziesz miała wolne, więc odpocznij. :*

      Usuń
    3. odpoczywam:) zbieram siły na ciężki tydzień
      dzięki :)

      Usuń
  2. chudzinka :) zakupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mogłabym chodzić i kupować, ale tylko wtedy kiedy wiem, że mogę ją wydać. ;)

      Usuń
  3. miły weekend:)piękna sukienka!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzuciła mi się w oczy i od razu musiałam ją mieć. ;)

      Usuń
  4. uwielbiam takko, uwielbiam chill weekendowy i twoją sukienkę :)
    zaprezentuj ją na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna ta sukienka - mam słabość do białych rzeczy no i te ciepłe skarpeetki - idealne na zimę : )

    ps. miałam kiedyś ten szampon, ale strasznego łupieżu po nim dostałam ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja chcę spróbować. Jak coś będzie nie tak, to odstawię. ;)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sukienka ;) ! A skarpetki mega :D Najlepsze na jesienno/zimowe wieczory :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Body jest super :) Sama mam takie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)