poniedziałek, 2 września 2013

Nużąca jesień?

Witajcie,

2. dzień września, a pogoda wygląda jakby przynajmniej była październikowa.
W sobotę zacznę upragnione wakacje, a ja nawet nie mam ochoty poćwiczyć (nawet dla lepszego samopoczucia). Najlepiej zawinęłabym się w ciepły kocyk i popijała herbatkę tudzież gorącą czekoladę.
Ta pogoda nie nastraja mnie pozytywnie. Za oknem ziąb, deszcz i wstrętne wiatrzysko, które przysparza mnie o bóle głowy.
Cóż. Co zrobić. Nad ciałem można pracować zawsze, ale dlaczego nie chcę mi się w kluczowym momencie?
Wakacje. Kojarzą mi się z pięknymi, opalonymi ciałami, ale dlaczego? Bo tak dyktuje nam telewizja XXI. wieku? Tu i ówdzie Panie z ekranów naszych TV bądź okładek gazet są "podciągnięte", "naciągnięte" i Bóg jedyny wie, co więcej. Na okładkach gazet kobiety pięknieją za jednym kliknięciem myszki, oczywiście w odpowiednich programach do obróbki cyfrowej zdjęć.
Tak, wiem, narzekam. Ale choć połowę winy mogę zrzucić na pogodę, paskudną pogodę! Czekam na październik, zacznę pływanie, coś, co pokochałam i naprawdę trudno było mi się z basenem na wakacje rozstać.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego nie chodziłam w wakacje. Otóż mój budżet był bardzo, powiedzmy sobie, malutki. To, co zarobiłam, pracując w barze, odkładałam na konto, aby wyjechać na smażing w ciepłe miejsce we wrześniu, więc chcąc pozwolić sobie na basenik musiałabym wydać ~120 zł miesięcznie. Niewiele? Wiem, też mi się tak wydaje, ale przy dwóch miesiącach (a w zasadzie od chwiejnej pogody w Polsce) pracy, trudno byłoby mi dołożyć dwa razy tyle.
Tak więc PAŹDZIERNIKU, nadchodź! Ale daj mi się jeszcze wyszaleć na wrześniowych wakacjach. ;)

Pozdrawiam, mniej-Zdeterminowana.

9 komentarzy:

  1. Wiem, co to znaczy szczupły budżet! Też jestem studentką i naprawdę wierzę Ci. :D
    Pogoda potrafi zniechęcić do wszystkiego! Ale to kwestia przyzwyczajenia i u mnie po chwili wszystko wraca do normy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam zawsze problem z kaską, więc nie ma co się martwić :P ja w zeszłym roku grubo zaciskałam pasa, żeby dać radę zapłacić za karnet na siłowni albo fitness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym do basenu dołożyć w tygodniu tylko jedną godzinkę fitnessu, więc myślę, że dam radę. ;)

      Usuń
  3. Chyba każdego powoli dopada leń i najlepiej by było zabawić sie w niedźwiedzia i zapaść w sen zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taką pogodę lepszy chyba wir pracy. ;)
      A mi się dopiero ten wir zacznie od października. :(

      Usuń
  4. Też nie mogę patrzeć na te upiększone panny :P. A feee..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)