czwartek, 10 sierpnia 2017

Piękny Kraków - fotorelacja

W trzecim tygodniu lipca postanowiliśmy wybrać się do Krakowa, z obowiązkowym wyskokiem do Parku Rozrywki Energylandia w Zatorze (o którym już wspominałam we wcześniejszym poście). Dziś zapraszam Was na spacer po pięknej dawnej stolicy Polski oczami turystki z północy.



Oczywiście pierwszym punktem na mapie Krakowa to Rynek. Mimo, że byłam już w tym miejscu, lubię tu wracać ze względu na panującą atmosferę. Mnóstwo turystów, wszędzie pełno ludzi - człowiek czuje, że jest na wakacjach.
Będąc w tym miejscu koniecznie trzeba przejść się Sukiennicami, które w środku nad stoiskami prezentują herby różnych miast - w tym również herb mojego miasta. :)







Weszliśmy na Wieżę Ratuszową, skąd mogliśmy podziwiać panoramę Krakowa z trzech stron. Miasta z góry prezentują się świetnie, nawet mimo niezbyt pięknych dachów. :)







Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie mogła popatrzeć na dworzec kolejowy. Szkoda, że ten gmach jest tylko ozdobą, bo nowy dworzec połączony został z galerią.


No i punktem obowiązkowym jest również spacer po Wawelu i smocza jama.






Jak widać wakacje w Polsce też można spędzać w fajny sposób. Na mapie naszego kraju jest jeszcze mnóstwo miejsc, które chciałabym odwiedzić. :)


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków bardzo mi się podoba :) Mam do niego sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków jest przecudny :) ostatnio spędziliśmy tam 3 dni i nie zdążyliśmy wszystkiego zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo też w lipcu byłam w Krakowie ;) Pięknie uchwycone zdjęcia - szczególnie to pierwsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem tak właśnie ma wyglądać prawdziwie rewelacyjna fotorelacja z Krakowa! :)
    Od razu bym się skusiła, aby tam pojechać. Wcale by mnie nie trzeba było namawiać.
    Tyle... że ja tu mieszkam :D
    Pozdrowionka piątkowe :) Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam w Krakowie, ale kocham to miasto za niepowtarzalny klimat i mam nadzieję niebawem znów się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków wprost kocham i w pewnym momencie życia chciałam tam mieszkać, teraz jednak Poznań i Trójmiasto z nim wygrywa. Nie mniej jednak, uwielbiam odwiedzać to miasto.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w Krakowie bez pamięci. Uwielbiam to miasto i jego niezwykły klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio w Krakowie byłam kilka lat temu zimą, na Sylwestra :) chciałabym przyjechać tam na kilka dni latem :) Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak tydzień temu byłam w Krakowie, ha! :) Wracaj do nas!

      Usuń
  10. uwielbiam Kraków:) A kiedyś nie znosiłam bo znam każdy blok i kamienicę z roznoszenia ulotek za młodu:) Szkoda, że tak rzadko tu jesteś, wrócisz kiedyś???
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)