czwartek, 30 stycznia 2014

Co u mnie?

Witajcie Kochani,
od dziś właśnie zaczynam oficjalnie sesję.


Póki co prawie wszystko do przodu, oprócz jedynej rzeczy: PODSTAWY BIZNESU ELEKTRONICZNEGO. Z laboratorium dostałam 5, a z zaliczenia wykładów 2! Wczoraj strasznie się stresowałam tym, że nie zaliczę drugiego terminu. Dziś obudziłam się ze świeżą głową i postanowiłam, że muszę dać radę!

memy.pl

Więc dla pocieszenia jedno zdanie: "Bez spiny, są drugie terminy."
Poza tym student bez dwójki w indeksie jest jak żołnierz bez broni. 
Słabe pocieszenia, ale dają radę. Jako, że nigdy takiej sytuacji nie miałam, to po prostu wczoraj byłam załamana. Pocieszał mnie mój D., moi rodzice i przyjaciółki.

Co do ćwiczeń to z tym kiepsko, słabo. W ogóle się nie ruszam. Ewentualnie: to sprzątam i spaceruję z SKM-ki na uczelnię. Przyszły tydzień prawdopodobnie 4 zaliczenia bądź egzaminy + poprawka wyżej wymienionego PBE.

Po sesji działam! Ruszam do boju. Na początek zrobię ogólnorozwojowe ćwiczenia, żeby przygotować się na siłownię. A potem mam nadzieję, że znajdę trenera, który rozpisze mi plan treningowy i pokaże, jak dobrze wykonywać ćwiczenia.

***

Z innej beczki, zostałam nominowana do Liebster Award przez Dominikę.
Odpowiem na pytania, które dostałam od niej i zapraszam do zabawy wszystkich tych, którzy chcą się pobawić i również odpowiedzieć na niżej wymienione pytania. :)

1. Czego nigdy nie jadłaś, a chciałabyś zjeść?
Nigdy nie jadłam krewetek, boję się spróbować, ale kiedyś na pewno zjem! :D

2. Ulubiona forma Twojego imienia/przezwisko to... ?
Generalnie moje drugie imię brzmi Anna, ale nikt go nie używa, no i fajnie brzmi "Zdeterminowana Ana" jako pseudonim blogowy. Więc ujawniam się, na imię mi Milena, a ostatnimi czasy Ukochany i przyjaciółki mówią mi: Milensia. :D

3. Masz aplikację Pou? Jeśli tak, to daj screen :)
Mam i dam. ;)
4. Jak ma/miała na imię Twoja pierwsza miłość?
Pierwsza miłość? Bartek. Ale ta prawdziwa to druga! Z moim D. jesteśmy już ponad 4,5 roku. :)

5. Twoja ulubiona książka to?
Trylogia Greya. Bardzo mi się podobała. Generalnie mało czytam, bo brak czasu, poza tym brak interesujących pozycji. Od kilku miesięcy pozbierałam od Was z blogów interesujące lektury, ale niestety nie mam czasu na ich czytanie! :(

6. Twoje największe dotychczasowe osiągnięcie to?
Dostałam się na studia, te wymarzone, Na drugim roku dostałam stypendium.

7. Ulubiony kolor/ kombinacja kolorów?
Ostatnio wróciłam do lubowania różowego, ale nie bójcie się, nie ubieram się na róż. Stonowane kolory, nie mam ulubionych kombinacji. ;)

8. Opisz swoją wymarzoną sypialnię.
Duże łoże małżeńskie, a przy łóżku małe komódki z lampkami. ideał! <3

9. Apartament na szczycie wieżowca w centrum czy domek na obrzeżach miasta? Dlaczego?Domek na obrzeżach miasta. Z ogrodem. Dlaczego? Ano dlatego, że będę mieć miejsce dla siebie, nikt nie będzie mi zaglądał w okna, więcej prywatności, a dzieci będą miały raj na ziemi, kiedy już się pojawią. :)

10. Jak powstała nazwa Twojego bloga?
Pomyślałam sobie: nie poddawaj się. A w języku angielskim brzmi o wiele lepiej, więc zostało Never give up! :)

11. Co robisz jako pierwsze zaraz po wstaniu z łóżka?
Myję zęby. :)


Jeśli chcecie wziąć udział to odpowiadajcie również na pytania Dominiki. :)


Pozdrawiam, Zdeterminowana.


43 komentarze:

  1. Także posiadam tę aplikację ;)
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :D tez mam Pou :P aż wstyd przyznać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońce, ja mam kolosy co dziennie! Nie wiem jak daję rade je zaliczać. Wczoraj egzamin zerowy... głowa mała ile tego jest.
    Ale damy radę. Ćwiczę dzielnie, " A PO SESJI" dieta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście po kolokwiach, ale przed egzaminami. ;o Damy radę! A co!

      Usuń
  4. Lubię ćwiczenia na siłowni, jednak kiedy tylko powietrze na dworze lekko się ogrzeje ciągnie mnie na rower czy do biegania - trudno mi wysiedzieć w zamkniętym pomieszczeniu, kiedy jest ładna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już będzie ładnie to do Trójmiasta przywiozę rolki i będę śmigać. ;)

      Usuń
  5. AM w Gdyni?! :) Mieszkam na ul. Morskiej- dosłownie 5 min od akademii! Mój chłopak studiuje tam Elektronikę i Komunikację :)) A mój zespół gra sezonowo w moi rodzinnym mieście- w Giżycku. Tutaj nie mamy czasu na próby :(
    + Dziękuję za odpowiedź na pytania! Fajny Pou :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Ja mieszkam z chłopakiem na Żabiance i dojeżdżam ukochaną SKMką. ;d
      Może kiedyś posłucham jak gracie! ;*

      Usuń
    2. Pewnie nie raz się mijałyśmy nawet o tym nie wiedząc :D

      Usuń
  6. no to przybij piątkę :) mam dokładnie tak samo... Lubię dostać odpowiedź na pytanie, które nie zostało poruszone np. w poście. Niestety, nieczęsto udaje mi się dostać odpowiedź (zwłaszcza na tych najpopularniejszych blogach), a szkoda... Dziękuję za opinię dotyczącą poradnika, masz pomysł na kolejny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc :D
      Na popularnych blogach rzadko można liczyć na odpowiedź pod korytarzem, a co dopiero na komentarz pod Twoim postem. Smutne, ale prawdziwe. ;)
      Kolejny poradnik? Jak nie zwariować przed sesją! ;D

      Usuń
  7. http://edithsactivelife.blogspot.com/2014/01/9-wyzwanie-przysiady-czekam-na-odzew.html

    Zapraszam do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, miło w końcu się dowiedzieć jak masz na imię! :P zauważyłam, że teraz wszyscy mają taki nawał nauki, że o ćwiczeniach nawet nie ma co myśleć. no ale są priorytety :) nawet taki spacer w tym przypadku jest mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można odpuścić, aby potem niepotrzebnie się stresować. Hihi, więc miło mi, Milena jestem! ;p

      Usuń
  9. też dałam krewetki
    może kiedyś się odważymy!:)
    nie przejmuj się tym jednym potknięciem ważne że reszta zaliczona
    pamiętam jak ja płakałam przy pierwszej 2 a potem to już się nie przejmowałam haha
    ważne że masz poprawkę za darmo!:)
    ja raz miałam warunek i musiałam da własną kasę za jakiś beznadziejny przedmiot to dopiero był żal haha
    głowa do góry!zaliczysz ładnie wszystko!
    powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, Kasiu! Zawsze potrafisz człowieka pocieszyć! ;D

      Usuń
  10. a ja ciągle pisałam do ciebie Ania, sorki za gafę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Nie pisałam w sumie swojego imienia. ;D Anka też może być. ;) w końcu gdzieś tam w kościele zapisane jest. ;D

      Usuń
  11. oj trudny ten koniec stycznia chyba dla wielu osób...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudny. Mimo, że człowiek się uczy to i tak tą sesja daje się we znaki.

      Usuń
  12. No właśnie, są drugie terminy i trzymam kciuki za Ciebie :) NO i gratuluję też tej 5! :) Ale długo już jesteś w związku życzę wam wytrwałości i dużo miłości :)!
    + co do komentarza, to nie powinno się tak patrzeć raczej, że będzie nam lepiej jak "zabijemy tą osobę" złości złością się nie zwalcza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, no to w takim razie przepraszam, źle zrozumiałam :) Mój błąd, hehe :) Masz rację! Rozmowa jest strasznie ważna!

      Usuń
  13. Ooo jakie ładne zdjęcie.
    Ja też już jeden egzamin mam załatwiony... cóż drugi termin czeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Drugie terminy są spoko, tylko trzeba je zdać! :D

      Usuń
  14. Trzymam kciuki za Twoją sesję i czekam aż wrócisz do treningów : )))

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki dasz radę :) Sporo ze sobą jesteś :) Ładne zdjęcie.
    Ja przerwach od nauki ćwiczę :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) ja już tak konkretnie chcę wziąć się za siebie po sesji. :)

      Usuń
  16. A dla mnie ćwiczenia w trakcie nauki są cudowne, bo zawsze mogę wtedy rozluźnić umysł :) Poza tym i jak zazwyczaj spędzam godzinę przeglądając strony internetowe, a lepsze ćwiczenia niż ta bezmyślność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dasz radę! Trochę się pouczysz i zdasz jeszcze na 5 :) A ćwiczenia nie uciekną. Jeśli masz przez to wykańczać swój i tak już zmęczony organizm, to może lepiej sobie odpuścić trening :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dać radę. ;) Warunku płacić nie chcę. :D Dziękuję za ciepłe słowa! :*

      Usuń
  18. Trzymam kciuki za sesję, będzie dobrze :) I trzymam za słowo z tym powrotem do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj, na pewno dasz radę :) fajne pou! a Ty pieknie wyglądasz ; ) jeszcze raz powodzenia na sesji!

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś byłam uzależniona od pou :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hahahaha padłam jak zobaczyłam tą fotę z tym lemurem czy co to jest :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)