środa, 8 stycznia 2014

Plan na bieżący miesiąc

Witajcie Kochani,
właśnie stworzyłam plan styczniowy, którego chcę się trzymać. :)
Oto on:

Wczoraj byłam na fitnessie i dziś czuję przyjemne zakwasy. Lubię je czuć, ponieważ wiem, że dałam z siebie bardzo wiele poprzedniego dnia. :) Dziś jeszcze czeka mnie basen. Nie pływałam dawno, ostatnio przed przerwą świąteczną, więc z utęsknieniem czekam na "godzinę zero". 
W tym miesiącu nie stawiam na nic konkretnego. Stawiam w tym miesiącu na Body Shape. :) 
Myślę, że muszę poprawić kondycję ze względu na moją przerwę świąteczną, chorobę, itp. Więc myślę, że plan jest dla mnie idealny. Wiadomo, że ciało wie, co dla niego dobre. :)

***

Byłam wczoraj na polowaniu w Lidlu. Kupiłam biustonosz i majtki sportowe. Myślę, że takie pieniądze warto je kupić. Wygodne, miłe w dotyku. Jakość też nie jest najgorsza. Wczoraj sfotografowałam siebie w stroju i myślę, że będę robić to, co jakiś czas, aby widzieć efekty.
Fotki zrobione na dzień 7 stycznia 2014 r.


Jak na załączonych zdjęciach widać, mam wiele mankamentów do poprawienia. Między innymi brzuch, boczki i uda. Ale wszystko przede mną i myślę, że po tym długim wolnym ogarnę. Chęci są wielkie, zapał też - i na dodatek nie słomiany, więc musi być dobrze. :)

***

Wróciłam z uczelni, obiadu nie było, więc co zrobić na szybko?
Ryż, kurczak i warzywa. Oto moje "dzieło":

Smakowało dobrze, az szkoda było, że się skończyło. ;)

Miłego wieczorku!
Pozdrawiam, Zdeterminowana.

40 komentarzy:

  1. Ja też mam już plan na styczeń. Ledwo mieszczę się z wpisami w rubrykach ze względu na sesję i inne rzeczy. Ale jestem dobrej myśli :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja, no właśnie. To coś, co zabiera zbyt dużo czasu.. ;<

      Usuń
  2. powodzenia, damy radę z brzuchem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękną figurę, a mankamenty które widzisz masz w swojej głowie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnes, ale i tak wiem, że trzeba to wszystko poprawić! ;)

      Usuń
  4. POWODZENIA!<3 ja tak samo zaczynam ćwiczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie ćwiczę od sierpnia, ale po tej przerwie czuję, że się trochę "cofnęłam". :D

      Usuń
  5. Życzę wytrwałości w postanowieniach! ;)
    Może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala jaka figura!nie wiem co chcesz od swojego brzucha.jest świetny!
    fajnie wygląda cały ten komplet.szczególnie majtki.muszę na niego zapolować:):)dzisiaj ćwiczyłam z chłopakiem i jak będę w takim stroju to się będzie cieszyć haha
    kurczak z ryżem i warzywami to zawsze najlepsza opcja:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwierz Kasiu, że trzeba nad nim popracować. ;)
      Mojemu Ukochanemu bardzo podobał się strój. :D

      Usuń
    2. haha no to muszę kupić:):)
      popracować dla własnej satysfakcji tylko bo już wyglądasz świetnie!:)

      Usuń
    3. Dziękuję, ale na żywo to tak fajnie nie wygląda. :D
      Kup, nie będziesz żałować. ;*

      Usuń
  7. Dobry plan, powodzenia. Fajna ta bielizna z lidla, a Twoja figura też niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Bielizna jak za takie pieniądze jest super. :)

      Usuń
  8. tym razem plan jest o wiele lżejszy, to dobrze : ) a kondycje bardzo łatwo jest odzyskać, także głowa do góry ;D

    świetnie wyglądasz! a ryż z warzywami to i ja uwielbiam : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie załamuję, wiem, że ją odzyskam na dniach. :D
      Dziękuję bardzo. ;)

      Usuń
    2. no i takie podejście mi się podoba : )

      Usuń
  9. uwielbiam ryż z kurczakiem ♥
    świetnie wyglądasz, nie ma co narzekać! :) widzę że nie tylko ja lubię na następny dzień czuć, że wczorajszy trening był porządny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najszybszy obiad jaki może być, ryż i kurczak. mniaaaam! :)
      Te lekkie zakwaski na kolejny dzień, super uczucie! :D
      Dziękuję Aniu. :)

      Usuń
  10. Trzymaj się dzielnie! Ja w Lidlu kupiłam sobie hantle i ciężarki na ręce i nogi. Może urodzi się z tego coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę! ;) Dzięki. ja hantelki mam, ale nie używam. :)

      Usuń
  11. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to umięsnione nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama bym chciała zrobić taki plan, ale wiem ze on mi w niczym nie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy trzeba poprawić, zależy od Twoich oczekiwań. Dla mnie by to wystarczyło, ale skoro chcesz dalej doskonalić figurę to nic złego. Przy okazji też dbasz o zdrowie i kondycję :) Od świąt też zaczęłam marszobiegi, podczas wczorajszego mój M. (który mianował się trenerem) naciągnął mnie na robienie pompek w oparciu o mijane ławki. Dzisiaj oczywiście zakwasy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja chcę poprawić kilka rzeczy.
      Zakwasy są super, Gaju! ;)

      Usuń
  14. świetna rozpiska ja muszę w końcu przedłużyć karnet :P

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie to nie ma wcale tak dużo do poprawy :) a stanik i majtki wyglądają dobrze. trzymaj się planu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielizna jest fajna. I nie taka droga. ;)
      Dziękuję za miłe słowa. ;)

      Usuń
  16. Nie zdążyłam zrobić planu na styczeń ale na luty na pewno zrobię bo to dodatkowa mobilizacja. A teraz uczestniczę w wyzwaniu MIXER CARDIO to w sumie jak plan ćwiczeń bo trwa dwa miesiące. Chyba mamy podobne figury, nie jest tak źle wystarczą ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. ;) Tylko trochę ćwiczeń i będzie dobrze. :)

      Usuń
  17. nie jest tak źle - punkt wyjścia do poprawiania masz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że sporo osób ostatnio kupiło tą bieliznę w lidlu :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedzenie bloga. :)